“Van enkele werkplek tot inspirerende inrichtingsconcepten”
We krijgen met z’n allen steeds meer verantwoordelijkheden en keuzemogelijkheden. De grenzen tussen wonen en werken vervagen. We zoeken dan ook voortdurend naar een gezonde balans tussen zakenleven en levenszaken. Deze veranderingen hebben vergaande gevolgen voor de manier van werken en de inrichting van uw kantoororganisatie. Op basis van uw wensen en eisen en onze specialistische kennis en ervaring op het gebied van kantoor-projectinrichting, komt AtmR met aanbevelingen voor de beste kantoorvorm voor uw organisatie.
“Van paperclip tot facilitaire ondersteuning”
Eén contact voor al uw kantoorbenodigdheden. Met een verrassend breed en diep assortiment. Dat alles bevat wat u nodig heeft voor een goed functionerende kantoororganisatie. In een kwaliteit, zowel in producten als diensten, die past bij uw behoefte. Of het nu gaat om kleine hoeveelheden of uitzonderlijke formaten; de medewerkers van AtmR voorzien u van op maat gesneden adequate adviezen.
“AtmR biedt u voor documentbeheer een totaaloplossing waarin alle levensfasen van een document samenkomen.”
Elk jaar komt er weer meer informatie op u af. Per e-mail, internet, post en andere media. Een groot deel van deze informatie ontvangt u op papier. Documentbeheer is het beheren van al deze informatie gedurende de gehele levenscyclus: van creatie, opslag, verspreiding en bewerking tot en met de vernietiging.
“Wij leveren geen werkplekken, maar een plek om te werken”
Als gevolg van de snelle technologische ontwikkelingen, krijgt de kantooromgeving een totaal andere functie. Daar waar we in het verleden primair naar kantoor gingen om gegevens te verwerken, zien we de laatste jaren dat ontmoeten, kennis delen door communiceren en presenteren steeds belangrijker wordt. Deze activiteiten vragen een andere ondersteuning, vanuit een ander specialisme.